PASAPORT PİZZA, kendi işletme sistemini başarıyla uygulayacak girişimciler ile arasındaki ilişkinin nasıl olacağını sözleşme ile belirler.
Franchise sisteminde karşılıklı hak ve yükümlülükleri, franchise alanın sahip olması gerekli nitelikleri, franchise satış birimlerinin fizibilite açısından uygun olması gerekli özellikleri, bölgesel haklar, franchise verenin franchise alanı denetim derecesi, franchise alanlardan ücretin nasıl ve ne kadar alacağını, franchise verenin sağlayacağı eğitim ve danışmanlık kapsamının ne olacağı, taraflar arasında koordinasyonun nasıl sağlanacağı, taraflar arasındaki anlaşma ile belirlenir.
Standardizasyon bütün franchise fikrinin merkezidir. Her franchise biriminin faaliyetleri üç alanda tutarlılık göstermelidir.
Ürün ve hizmetler
Ürün ve hizmetlerin sunuş şekli
Her birimin tüketicinin gözünde yarattığı imaj
Franchise edilebilen işin özelliği her yerde kolaylıkla uygulanabilecek, aynı şekilde tekrarlanabilecek bir iş olmasıdır.
Standardizasyon franchise zinciriyle oluşturulan itibarın sürdürülmesinde önemlidir. Bu nedenle ana firma bütün birimlerde standardizasyonun sağlanması için sıkı bir şekilde kalite kontrolünü sürdürür.
İş için gerekli teçhizat ve ekipman aynı fiyatla temin edilebilmeli franchise alanın yerleşme düzeni, iç dekorasyonun dizaynı, renk düzeninin seçimi farklı yerlerde de aynı şekilde uygulanabilmelidir. İş, rakiplerinden ayırt edilebilecek ama kolaylıkla taklit edilemeyecek özellikte olmalıdır.
Pasaport Pizza Franchisingin Amacı
Karşılıklı güven ve sürekli bir iş ilişkisi içinde her iki tarafın bir birinden yararlanmasını sağlamaktır.
Franchisingle her satış biriminde aynı standartta ürün ve hizmetin sunulması ve standart görünümün sağlanması önemli olduğundan, firmalar bir pazarlama ve dağıtım yöntemi olarak franchising sistemini benimserler.
Sisteme girebilmek ve marka adını kullanabilmek için ödenen başlangıç ücreti ile ana firmanın franchise alana verdiği eğitim ve sürekli yardımlar için ödenen royalty, reklam ve ana firmadan alınan hammadde ile malzeme ücretleri, toplam olarak bir defa yada ana firmanın isteğine bağlı olarak franchise alanın işletmesi faaliyete geçtikten sonra aylık/yıllık satışların belli bir oranı olarak taksitler halinde ödenir.
Pasaport Pizza Franchise Alan Açısından Avantajlar
Franchise alan yatırımcı,
- Ana firmanın desteğiyle tanınmış ve başarılı olmuş bir marka ile işe başlamak.
- Hazır müşteri kitlesi.
- Girişimcinin riski minimize edilir.
- Yatırım ve işletme danışmanlığı.
- Hukuki danışmanlık.
- Daha fazla reklam ve promosyon imkanı.
- Daha yüksek kalite koşulları.
- Bölgesel haklar nedeniyle rekabete karşı korunur.
- Kendi işini kurmuş olur ve sahiplenir.
Pasaport Pizza Bayi Olmak
PASAPORT PİZZA Franchising sistemine başvuru prosedürleri aşağıdaki gibidir
- Başvuru Formu doldurularak tarafımıza ulaştırılması,
- Kişisel finansman bilgileriniz ve açmak istediğiniz şube yeri hakkındaki bilgilerle ilgili yüz yüze görüşmenin yapılması.
- Tarafımızdan hazırlanacak raporun ön değerlendirmesi, değerlendirme olumlu bulunur ise tarafınızdan aday şube alanı seçenekleri bulmanız talep edilir.
- Aday mekan yada mekanların alternatifleri bulunduktan sonra inceleme ve fizibilite çalışmaları için aday bölgeye ziyaret.
- Fizibilite 3 İş + 1 Hafta tatili gününü olmak üzere 4 gün olarak planlanmıştır.
- Sözleşme şartları kesinleştirilir ve Sözleşme imzalanır.
- Mimari proje firmamız denetiminde yapılır ve hayata geçirilir.
- Personel ve yönetici adayları eğitilir.
- Ana ürün ve yardımcı malzemelerin sevkiyatları yapılır.
- Şube açılış yapılır.
Nasıl PASAPORT PİZZA işletmecisi olabilirim?
PASAPORT PİZZA şube açılışlarını belli bir sıraya koymuştur. Sıralama dikkate alınarak başvurular sıraya konur.
Aday emlakın özellikleri ne olmalıdır?
Müstakil şube olacak ise 100 m2' den büyük, Alışveriş merkezlerinin içinde ise 40 m2'den büyük olmalıdır.
Mekanın uygunluğuna nasıl karar veriliyor?
PASAPORT PİZZA emlak, bölge ve işletmeci adayının analizini içeren bir fizibilite raporu yapar ve yatırım boyutu, emlakin uygunluğu ile yatırım geri döndürme süresi üzerine öngörülerini işletmeci adayı ile paylaşmaktadırlar.
PASAPORT PİZZA projesinin maliyeti ne olmaktadır?
PASAPORT PİZZA projesi PASAPORT PİZZA projeleri üzerinde sürekli çalışan mimarlarca yapılmaktadır. Bir PASAPORT PİZZA şubesinin maliyeti(100 m2 olarak hesaplanmaktadır)ekipman ve dekorasyon dahil olmak üzere 100-150 bin TL olmaktadır.
PASAPORT PİZZA şubesi açmak için gerekli olan sisteme katılış payı nedir?
PASAPORT PİZZA coğrafi ve sosyoekonomik yapıları göz önüne alarak hesaplanan bir sisteme kalış bedeli belirler.
PASAPORT PİZZA'nın franchising anlaşması ile İşletmecisine tanıdığı haklar nelerdir?
Bölge koruması, Reklam ve promosyonlardan faydalanma ve PASAPORT PİZZA tecrübe ve bilgi birikiminin paylaşımı.
PASAPORT PİZZA franchising anlaşmasının süresi ne kadardır?
Anlaşma süresi 10 yıldır. Bu sürenin içersinde PASAPORT PİZZA'nın belirlediği yeterlilik standartlarının sağlanması durumunda anlaşma tarafların anlaşması halinde yeniden 10 yıl daha uzatılır.
Başvuru için: franchise@pasaportpizza.com adresini kullanabilirsiniz.
Franchise sisteminde karşılıklı hak ve yükümlülükleri, franchise alanın sahip olması gerekli nitelikleri, franchise satış birimlerinin fizibilite açısından uygun olması gerekli özellikleri, bölgesel haklar, franchise verenin franchise alanı denetim derecesi, franchise alanlardan ücretin nasıl ve ne kadar alacağını, franchise verenin sağlayacağı eğitim ve danışmanlık kapsamının ne olacağı, taraflar arasında koordinasyonun nasıl sağlanacağı, taraflar arasındaki anlaşma ile belirlenir.
Standardizasyon bütün franchise fikrinin merkezidir. Her franchise biriminin faaliyetleri üç alanda tutarlılık göstermelidir.
Ürün ve hizmetler
Ürün ve hizmetlerin sunuş şekli
Her birimin tüketicinin gözünde yarattığı imaj
Franchise edilebilen işin özelliği her yerde kolaylıkla uygulanabilecek, aynı şekilde tekrarlanabilecek bir iş olmasıdır.
Standardizasyon franchise zinciriyle oluşturulan itibarın sürdürülmesinde önemlidir. Bu nedenle ana firma bütün birimlerde standardizasyonun sağlanması için sıkı bir şekilde kalite kontrolünü sürdürür.
İş için gerekli teçhizat ve ekipman aynı fiyatla temin edilebilmeli franchise alanın yerleşme düzeni, iç dekorasyonun dizaynı, renk düzeninin seçimi farklı yerlerde de aynı şekilde uygulanabilmelidir. İş, rakiplerinden ayırt edilebilecek ama kolaylıkla taklit edilemeyecek özellikte olmalıdır.
Pasaport Pizza Franchisingin Amacı
Karşılıklı güven ve sürekli bir iş ilişkisi içinde her iki tarafın bir birinden yararlanmasını sağlamaktır.
Franchisingle her satış biriminde aynı standartta ürün ve hizmetin sunulması ve standart görünümün sağlanması önemli olduğundan, firmalar bir pazarlama ve dağıtım yöntemi olarak franchising sistemini benimserler.
Sisteme girebilmek ve marka adını kullanabilmek için ödenen başlangıç ücreti ile ana firmanın franchise alana verdiği eğitim ve sürekli yardımlar için ödenen royalty, reklam ve ana firmadan alınan hammadde ile malzeme ücretleri, toplam olarak bir defa yada ana firmanın isteğine bağlı olarak franchise alanın işletmesi faaliyete geçtikten sonra aylık/yıllık satışların belli bir oranı olarak taksitler halinde ödenir.
Pasaport Pizza Franchise Alan Açısından Avantajlar
Franchise alan yatırımcı,
- Ana firmanın desteğiyle tanınmış ve başarılı olmuş bir marka ile işe başlamak.
- Hazır müşteri kitlesi.
- Girişimcinin riski minimize edilir.
- Yatırım ve işletme danışmanlığı.
- Hukuki danışmanlık.
- Daha fazla reklam ve promosyon imkanı.
- Daha yüksek kalite koşulları.
- Bölgesel haklar nedeniyle rekabete karşı korunur.
- Kendi işini kurmuş olur ve sahiplenir.
Pasaport Pizza Bayi Olmak
PASAPORT PİZZA Franchising sistemine başvuru prosedürleri aşağıdaki gibidir
- Başvuru Formu doldurularak tarafımıza ulaştırılması,
- Kişisel finansman bilgileriniz ve açmak istediğiniz şube yeri hakkındaki bilgilerle ilgili yüz yüze görüşmenin yapılması.
- Tarafımızdan hazırlanacak raporun ön değerlendirmesi, değerlendirme olumlu bulunur ise tarafınızdan aday şube alanı seçenekleri bulmanız talep edilir.
- Aday mekan yada mekanların alternatifleri bulunduktan sonra inceleme ve fizibilite çalışmaları için aday bölgeye ziyaret.
- Fizibilite 3 İş + 1 Hafta tatili gününü olmak üzere 4 gün olarak planlanmıştır.
- Sözleşme şartları kesinleştirilir ve Sözleşme imzalanır.
- Mimari proje firmamız denetiminde yapılır ve hayata geçirilir.
- Personel ve yönetici adayları eğitilir.
- Ana ürün ve yardımcı malzemelerin sevkiyatları yapılır.
- Şube açılış yapılır.
Nasıl PASAPORT PİZZA işletmecisi olabilirim?
PASAPORT PİZZA şube açılışlarını belli bir sıraya koymuştur. Sıralama dikkate alınarak başvurular sıraya konur.
Aday emlakın özellikleri ne olmalıdır?
Müstakil şube olacak ise 100 m2' den büyük, Alışveriş merkezlerinin içinde ise 40 m2'den büyük olmalıdır.
Mekanın uygunluğuna nasıl karar veriliyor?
PASAPORT PİZZA emlak, bölge ve işletmeci adayının analizini içeren bir fizibilite raporu yapar ve yatırım boyutu, emlakin uygunluğu ile yatırım geri döndürme süresi üzerine öngörülerini işletmeci adayı ile paylaşmaktadırlar.
PASAPORT PİZZA projesinin maliyeti ne olmaktadır?
PASAPORT PİZZA projesi PASAPORT PİZZA projeleri üzerinde sürekli çalışan mimarlarca yapılmaktadır. Bir PASAPORT PİZZA şubesinin maliyeti(100 m2 olarak hesaplanmaktadır)ekipman ve dekorasyon dahil olmak üzere 100-150 bin TL olmaktadır.
PASAPORT PİZZA şubesi açmak için gerekli olan sisteme katılış payı nedir?
PASAPORT PİZZA coğrafi ve sosyoekonomik yapıları göz önüne alarak hesaplanan bir sisteme kalış bedeli belirler.
PASAPORT PİZZA'nın franchising anlaşması ile İşletmecisine tanıdığı haklar nelerdir?
Bölge koruması, Reklam ve promosyonlardan faydalanma ve PASAPORT PİZZA tecrübe ve bilgi birikiminin paylaşımı.
PASAPORT PİZZA franchising anlaşmasının süresi ne kadardır?
Anlaşma süresi 10 yıldır. Bu sürenin içersinde PASAPORT PİZZA'nın belirlediği yeterlilik standartlarının sağlanması durumunda anlaşma tarafların anlaşması halinde yeniden 10 yıl daha uzatılır.
Başvuru için: franchise@pasaportpizza.com adresini kullanabilirsiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder